Reklamationsret

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen/fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden
skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen/fejlen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter,
at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:
Mols Urte Dram
Enggyden 2
8400 Ebeltoft
Danmark

 

Vi har brug for følgende information ved retur
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.